Mîndro

Author: Iulian /

Motto: "Ei lasă că n-o să mai murim
Suntem din pitra arsă şi venin
Suntem aşa cum ne-amintim
Senin, deplin, senin."
(Iulian Ilie, Fantasmagoria)

Mîndro, unde ai plecat?
Unde te-ai ales cu dorul
Să îmi ardă mie sporul
De nu te-ai înduplecat.

Mîine hai în bătătură
Să mă cerţi că am băut
Un vin tare de demult
Prefăcut la mine-n gură.

Lasă toată supărarea
Ne petrecem doar un pic
Că şi-aşa mai mult nimic
Am luat cu departarea.

Iar luatu', tot luat
Nesătul de timp şi ani
De-acaret şi gologani
Amăgit şi supărat.

C-a trecut o vreme multă
De cînd nu m-am îmbătat.
Las' că sunt şi eu bărbat
Într-o vreme-atît de cultă.

Hai să ne sporovăim
Depănînd în grabă anii
Şi ce dracu-avem cu banii
De ne tot împotrivim.

Mîndro, hai acum acasă
Nu pleca din nou mereu
Să rămîn doar eu şi eu
Într-o lume-atît de falsă.

0 comentarii: