Oraşul permis

Author: Iulian /





M-am pus singur pe gînduri de seară
Mă mut la oraş, plec de-aici la vară
În oraşul fantomă, corectat dintr-un vis
Fac mai mult decît artă, la oraş e permis.


Nu privesc nici în urmă, m-am tot dus
Dacă pică... bine. Dacă nu... la apus.
Mă încarc cu idei, îmi tocmesc revolte în cap
În oraşul în care martirii nu-ncap.


Mă răscol să mă lase-napoi acasă
Să mă plimb pe-o stradă, să joc pe masă
Să beau cu Miţa la bar un pahar de coniac
Să mă-nsor cu moartea şi copii să-i fac.


"Stai mă boule-acasă, revoltele trec"
Îmi spunea tata după băute, cu gîtul sec
"Moartea te-aşteaptă în pat dezbrăcată
Ce-ţi trebuie ţie oraş, dreptăţi şi-altă fată?"


"Vreau să ţip" i-am răspuns pus pe gînd
"În oraşul permis să mă lupt şi să cînt
Hai şi tu, ţipăm de nebuni, mîncăm gloanţe
Nu mai bem ca ţăranii, murim cu speranţe!"

0 comentarii: