Jumatatea

Author: Iulian /

Tu esti o jumatate in care eu traiesc
Esti jumatatea pe care o daram si o reconstruiesc
Esti ceasul meu intors pe dos
Ranit in propriul timp si rasturnat pe jos.

Tu esti o jumatate de amar si foc
Esti numarul ce joaca si poarta nenoroc
Esti moarta pe calendarul meu de ani
Incrancenata-n mine, incrancenata-n bani.

Tu esti o jumatate de pamant fertil
Ma treci prin valurile tale ca pe un copil
M-adormi cu un sarut de jar si stropi
Din apa blestemata cu mainile de popi.

Tu esti o jumatate dintr-un accident
Eu sunt tot om. Sunt omul cu accent
De vanator de capre si pamant
De vanatorul care-am fost si nu mai sunt.

Tu esti o jumatate. O jumate si atat
Desprinsa din desfraul umilit si prefacut
Ma strangi in jumatatea ta la san
Ma scalzi in sarutari prin claile de fan.

Tu esti o jumatate, cate ai mai fi?
O jumatate din cuvantul "a dori"
O jumatate in care inca mai traiesc
Atat de jumatate, iar eu innebunesc

0 comentarii: