A mai trecut

Author: Iulian /


A mai trecut un an iubito
Iar asta-i anu-n care mor
De daramate ganduri si de dor...
Dar ce stii tu?
Inexplicabilele pasari calatoare
Se-aduna astazi peste curcubeu
Iar zambetul meu
Asteapta si el ziua in care moare.
Dar unde esti tu? Iesita din pamant
Cu margini de ferestre pe pleaope
Da-te mai aproape
Si lasa trandafirul frant
Petalele-i plangande se rostogolesc
Prin degetele-ti reci
Sa te apleci
Si culegandu-le sa ma trezesti. Ploua marunt...
E plin pamantul de durere
E rasfatat in despartiri
In plansete si in uimiri
Dar ce stii tu? Amagitoare lipsita de parere.
A mai trecut un an si n-am facut nimic
N-am mai gandit de suparare
De poezie de rasarit de soare
Si de mare
M-am transformat intr-un pitic
Incrancenat in intrebare.
Dar ce stii tu frumoasa desfatare
De n-ai rabdare nici macar un pic.
De tot revii sa ma patrunzi in oase
Sa-mi minti privirea
Tainuirea
Ce ma tinea in viata dar m-abandonase.
A mai trecut un an precum o zi de mai.
In ziua aia descuiata catre timpuri
Descoperite-acoperisuri
De case se prabusesc. Si vai...
Mania cu care Dumnezeu m-a dat pe-aici
Cu framantarea asta odioasa
Magica si noduroasa
Plamadita in prapastioase frici
Ma cotropeste iar si ma framanta
Sa-ti spun ca visele din Rai sunt zamislite
Si au venit aici zmintite
Dar ce stii tu? Mai stai de ma asculta
Cand iti soptesc ca muza mea de noapte
Lumina bea si canta soapte.
A mai trecut un an iubito, anul fara mine
Fara prapastii travestite
Fara iubiti, fara iubite
Fara cuvinte, fara sange-n vine.
A mai trecut ca sa mai treac-odata
Faptura trandafirului ingandurata
A paserilor neexplicate si furate
Din cerurile astea minunate.
A mai trecut ca sa ma faca sa calaresc o stea
Sa te invit la o cafea
Rastalmacind o intrebare
Dar ce stii tu, marsava incercare...

0 comentarii: