Din aceeasi piesa

Author: Iulian /

Dumnezeu: Prosternati-va pacatosilor, prostiti-va, miscati-va din fata mea gunoaielor. (Isi ascunde rasul in palma in timp ce ceilalti raman muti de surprindere). Veniti de luati lumina (scoate o bricheta din slip si isi aprinde o tigara). Pieiti din fata mea si de pe fata pamantului...(cei doi se urca pe o masa) si de pe fata de masa.... Merele, unde sunt merele?
Eroul Principal: In copac....
Dumnezeu: De cand se planteaza merele in copac si cine a impus politica asta. In Geneza am dat lege ca merele sa fie plantate in pamant. S-a modernizat lumea din nou si eu am fost ocupat cu cititul tabloidelor. Sa vezi scatoalca ce ia Petru de la mine, halal consilier de imagine. si Pavel, ala chioru'....(se ridica de la masa) imitand un orb. Daca nu-i placea lu' al meu, vai si-amar de pilea lui. Dar asa e cand ai copii de crescut, tre' sa le stai in picioare toata ziulica. Am luat'o bona pe Maria, pe ma-sa...Nimic...Vrem magdalene si iar magdalene.... (rade) Ce ti-e si cu copii din ziua de azi.
Autorul: (vrea sa intrebe ceva)
Dumnezeu: Stiu ce vrei sa intrebi. Cine sunt eu....
Autorul: Da
Eroul Principal: Da....
Dumnezeu: Eu sunt Cerul si mai putin Pamantul, sunt inceputul da' nu ma sfarsesc asa cu una cu una cu doua, sunt Alfa dar nu Romeo sunt....insusi Dumnezeu.

0 comentarii: