Curicullum Laudatum

Author: Iulian /

N-am fost niciodata in stare sa imi fac o descriere pe masura. Pana si CV-urile mi le gresesc ca fraieru', noroc cu standardul. Am insa o idee. Imi pot face publicitate prin ceea ce au scris prietenii mei despre mine pe forumuri.


"Acum fàrà glume...cine nu-si aminteste de Jean Iulian Ilie?A bulversat cu vàrf si ìndesat toate criteriile moale si spirituale ale grecenilor...care l-au judecat aspru si nu i-au apreciat capacitàtile intelectuale,despre care pot sà và spun cà sunt ìntradevàr demne de laudà...fàrà glumà,eu am cunoscut tare putini oameni inteligenti,foarte inteligenti...el este unul dintre ei...Il cunosc bine,de tare multi ani...iatà de ce am curajul sà afirm toate aceste lucruri...ìmi amintesc cà am citit Schopenhauer doar ca sà ìl pot contrazice,si ca sà vàd dacà e un bluff faptul cà zice a cà l-a studiat...a avut dreptate ìnsà...Acum,de curànd,aflu cà prietenul meu de mult,Jean,este coprezentator la un show de televiziune...verific ,si aflu cu stupoare si màndrie cà...asa este...tipul cu care colindam pe dealul scolii exersànd conversatia in limba englezà,care-mi picta flori si naturi moarte pe bucàti de lemn,care dansa break-dance pe ritmul lui Michael Jackson,si care scria poezii acide dspre lumea care-l ìnconjura,este acolo...si are bucata lui de celebritate...asa de màndrà am fost de el,ìncàt nu m-am putut btine si am sunat toti prietenii mei càrora le-am dat adresa televiziunii unde el profeseazà...nu ìn romània,bineìnteles...ìn Romània prejudecàtile sunt o politicà si o formà de organizare...dacà v-am stàrnit curiozitatea,ìn fiecare vineri seara,la 21,30,asezati-và ìn fata calculatorului,accesati http://www.one.com.mt/index.php-id=430 Show-ul se numeste The Academy...visualizati ìn direct emisiunea,si-l veti vedea pe Jean...poate nu o personalitate de marcà,da cu sigurantà unul dintre noi,un om ca noi toti,un fiu al Greciului... " Vali Ionescu



"Imi place sa citesc ce scrie si cum scrie vali, cred ca imi este dor de tine, nu te-am vazut de foarte mult timp. Mai cred ca odata cu tine a plecat si dramul acela de energie pe care reuseai sa-l transmiti celor tineri. Nu a reusit nimeni sa te inlocuiasca. Citind randurile tale realizez ca ai fi fost o tare buna profesoara de romana, reusesti sa transmiti emotia si sensibilitatea . sunt mandra ca astfel de oameni sunt din greci. Am aflat si despre Jean. Nu ma pot abtine sa nu spun: " iata valoarea". Chiar daca nu sunteti aici, cu noi, sunt sigura ca nu va veti rupe de locurile natale , poate mai tarziu veti fi langa noi si o sa ne povestiti cate lucruri au aflat strainii , prin voi, despre noi." Doina Cocos



"Jean?sunt màndrà de el...si mà bucur din tot sufletul pentru realizarile lui...asa cum multi greceni vor fi màndri sà spunà..."Iulian Ilie?e din sat cu mine..." " Vali Ionescu



"Despre Jean si eu m-am informat si chiar am vazut secvente din show si nu pot sa zic,,Da il stiu din vedere!E din sat cu mine! " Mateo



"jan te vad un pic complexat.inainte de a fi tigani sau romani suntem oameni.eu imi aduc aminte ca tot timpul erai inconjurat de prieteni"romani".daca nu face nimeni diferente de ce le faci tu?noi in italia(vali poate confirma)ce ar trebui sa mai spunem vazand tot ceea ce combina alti romani?mie nu mi-e rusine cu ceea ce sunt si mandria de a fi romanca o am inca.cred ca personalitatea noastra nu poate fi definita de rasa ci de ceea ce facem in viata si de suma tuturor experientelor." Cerasela Modiga



"Jean nu-si face nici un complex,Cerasela..el subliniazà doar o realitate...cà a fost nu defavorizat,dar marcat cu acest blazon...e o diferentà...dar,ai dreptate,Jean a avut norocul de a gàsi si prieteni buni care au vàzut ìn el sensibilitate,un adevàrat prieten,o minte mai mult decàt sclipitoare,inteligent si...curajos...Nu-i spun mai multe cà prea multà celebritate stricà,nu-i face bine...Mà bucur cà a ràmas ancorat acasà,acolo pe stràzile care ne umpleau bocancii de noroi,pe pietrele de pe dealul scolii,pe pajistile de toporasi si stànjenei...Iar faptul cà e aici,printre noi,si polemizeazà cot la cot cu noi,e o dovadà cà nu-i pasà de ceea ce pot unii sà creadà sau sà spunà...Oscar Wilde spunea ìn lucrarea "De Profundis":"E preferabil sà stii cà lumea te vorbeste de ràu,decàt sà stii cà nu te vorbeste deloc..." " Vali Ionescu



"iulian , te felicit pentru realizarile tale ,iti doresc mult succes dar faptul ca arunci cu noroi in urma ta ma face sa cred ca ai ramas tot in ,, batatura" de la greci .ce usor este sa crosetam cuvinte ,sa ne laudam cu ce am fi putut face noi daca.... . vino si munceste cum au au facut-o altii pe care tu ii calomniezi acum si dupa 40 de ani de munca si nervi tociti mai discutam " Habar n-am cine a scris asta!



"iti cunosc parintii ca fiind oameni muncitori si ii respect pentru asta .cand am folosit cuvantul batatura am facut referire la anumite afirmatii pe care le arunci in necunostinta de cauza si atunci ele capata aer de barfe .stii bine ca se spune despre adevar ca este undeva la mijloc si nu cred ca cineva se poate lauda ca a ajuns la radacina lui." La fel ....nu stiu cine mi-a transmis asta!"



"draga jean, nu vreau sa te superi pe mine, dar nu m-am putut abtine si am chemat-o pe mama ta, sa te vada. I-am citit aproape tot ce ai scris. A plans, dar a fost fericita. Stiu asta pentru ca sunt si eu mama de baieti plecati departe.E tare mandra de tine." Doina Cocos



"eu sunt farmacista din localitate, ma cunosti, nu prea am stat noi de vorba, dar sincer imi pare rau. Cea care a pierdut sunt eu.In privinta mamei, sa fii sigur ca am stiut exact ce sa-i arat, in asa fel incat sa nu creada ca te ocupi cu " bazaconii". tot ce ai scris nu sunt bazaconii , doar ca unele lucruri nu le-ar fi putut intelege asa cum ai fi vrut tu. iti urez mult succes in activitatea pe care o faci cu multa placere, asa am inteles" Doina Cocos



"Jane tot respectul pentru felul in care scrii.Stii eu nu te cunosc de cat din vedere, ziceai tu in primul measaj ce l-ai postat aici nu e nici un grup de satanisti,daca ma intreba cineva de tine nu stiam decat sa zic baiatul acela brunet slabut tuns scurt si cu cioc care umbla vara in bocanci si blugi eu asa mi te amintesc de acum vreo 12 ani.Oameni aceea ce te judecau fara sa te cunoasca cred s-ar mandri cu tine de ar stii pe unde esti si ce faci.Oricum lasa-mi sa iti zic bun venit La Greci si sa iti urez sedere cat mai lunga ca esti unul care intradevar da existenta acestui grup!" Mateo

0 comentarii: